Het weer - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van trainingsstageorlando - WaarBenJij.nu Het weer - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van trainingsstageorlando - WaarBenJij.nu

Het weer

Door: trainingsstageorlando

29 November 2011 | Verenigde Staten, Orlando

De trainingen verlopen prima de laatste dagen. Adriaan en Sybout werken hun programma lekker af. Daan heeft helaas een lichte blessure opgelopen, maar dat hindert hem niet om ook lekker zijn ding te doen. En bij Alwin is de progressie zichtbaar, zijn enkel kan die steeds beter belasten. En Ennie is lekker van het weer aan het genieten. Tot gister in ieder geval. Toen besloot het weer om ons te trakteren op regen. S'ochtends nog een heerlijk zonnetje en s'middags begon het. Dat was wel even wennen na een week lang alleen de zon maar gezien te hebben en temperaturen van minimaal 20 graden tot een maximum van 30. Gelukkig liet de zon zich vandaag gelijk weer zien, alleen zijn de temperaturen wel gezakt naar laag in de 20. We zien verder wel wat het weer brengt.